Nästan nästan klart

Sitter här och är riktigt nöjd med att ha gjort allt som kan göras för ikväll, hela köket (bortsett från golvet) är städat och badrummet har fått sig en rejäl rengöring från golv till tak i princip. Jag har packat allt som går att packa innan imorgon, det är enbart en antal småprylar och sen alla städartiklar som inte kan packas förrän imorgon. Ska även packa ihop dvdn, modemet, digitalboxen, telefonen och så där men som sagt, det måste inte göras förrän vi hämtat bilen, det kommer räcka gott och väl.

Flyttbilen hämtar vi kl 12.30, samtidigt som tjejerna hämtar sin så vi kommer börja flytten samtidigt, dock blir det nog så att vi klarar oss på ett lass och dem måste kanske ta två då dem hyrt en mindre lastbil (fråga mig inte varför). Men vi har varsin uppsättning nycklar till båda lägenheterna så vi kan gå omlott med varandra utan att behöva springa på varandra.

Men fyyy så jag längtar tills imorgon kväll, mina söta rara föräldrar är snälla och kommer med middag och hjälper mig att packa upp allt när vi väl är på plats, det underlättar så jag kan ta en liten lugn förmiddag på söndag och sen åka och hämta hem min trollunge. Saknar honom som tusan men samtidigt så vet jag att han är på rätt plats, få bli bortskämd av farmor och fastrarna och slippa vara mitt i allt det här kaoset!

Nu ska jag snart stupa i säng, kommer ta mig en sovmorgon så jag orkar allt under dagen, en sak är säker, jag kommer lägga mig i badet imorgon kväll och njuta av den nya lägenheten!

Love/ Bodacious L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0