Börjat bo in oss riktigt bra

Ja, nu har vi bott här i tre dagar om man ska räkna från söndag. Innan jag var iväg och hämtade trollungen i söndags så hann jag bära ner allt skräp i förrådet, göra ordning det viktigaste. Sen när vi kom hem och trollungen hade hunnit känna in sig lite i nya hemmet så satte jag fart med gardiner och persienner. Tavlor har också kommit på plats och det enda som måste ordnas nu är att ordna så att lampan vid matplatsen hamnar mer centrerat över matbordet, att takfläkten/lampan kommer upp i vardagsrummet och att trollungens häftiga vägglampa kommer på plats i hans rum, allt det ska jag få hjälp av min morfar att ordna på lördag.

Resten av den här veckan kommer det bli plugg och plugg och på torsdag ett avbrott för tingsrätten och sen försöka plugga lite till innan det är dags för muntan på fredag morgon.

Nu blir det en paus från plugget med Desperete Housewifes och sen Couger Town, efter det blir det sängen!

Love/ Bodacious L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0