Vad pysslar människan med??

Jag undrar verkligen vad en viss person pysslar med, den person som ska föreställa trollungens pappa.. nu har personen i fråga flyttat IGEN utan att uppge sin nya bostadsadress till mig, fin stil, verkligen! Sen så missköter han sina skuldbetalningar till mig, hur kan en människa med hans lön inte ha råd att betala 1000kr på en skuld? Jag som har säkert 2-3000kr mindre per månad efter skatt än vad han har kan ändå ha pengar över när alla räkningar är betalda, kan spara undan pengar och leva bra på dem pengar som ska räcka för månaden. Jag fattar inte vad människan gör med sina pengar...

Men men, får väl se hur allt fortlöper den 11:e mars!

Love/ Bodacious L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0