Lyckad redovisning

Fy så skönt, nu är redovisningen avklarad och det gick mycket bättre än jag kunnat tro, jag avskyr att stå inför stor grupp men på något vis så kom det ett lugn över mig när vi väl stod där uppe och det gick riktigt bra, hela gruppen gjorde jättebra ifrån sig.

Men oj så avis jag blev på vissa grupper, vilken uppfinningsrikedom och estetiska sinnen dem har! Många jättefina kreativa redovisningar som lockade till så väl tankeverksamhet som skratt. Många bjöd enormt mycket på sig själva och var inte rädda för att "göra bort sig". Så med tanke på hur det här projektet började med massa virr, dåliga direktioner från läraren så slutade det hela ändå på topp till största del om man bortser från alla stackare som inte kom i tid på grund av vädret.

Efter redovisningarna så gick vi i gruppen iväg och fikade tillsammans, var väldigt trevligt och få sitta och bara bubbla lite. Åter igen så är jag verkligen jätteglad för den grupp jag är i, vi jobbar bra ihop och även om vi ibland är oense så kommer vi i slutändan till en bra slutprodukt som vi alla är nöjda med.

Nej, nu ska jag ta och packa lite, bära ner i källaren och sen träna, ta mig ett långt härligt bad och sen lite god middag innan jag ska möta upp basgruppen på en pub innan vi går vidare till kårpuben.

Love/ Bodacious L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0