Härlig kväll och lång sovmorgon

Jag har haft en toppenkväll med mina härliga kurskamrater. Kvällen började på en liten pub i närheten av skolan där vi möttes upp i basgruppen och satt och pratade en stund. Sen gick vi en promenad i snön och kylan till skolan, vi kom dit två timmar efter att dem hade öppnat men det var rätt så tomt men tog inte lång tid innan det började trilla in folk och festen kom igång.

Det var en så kul kväll med billiga och goda drinkar, roliga samtal, dans (jo jag vet inte riktigt min grej men jag gav med mig till slut). Fick höra att vår novispub var en av dem mest populära på många år, det blev så mycket folk så dem till och med fick säga nej till vissa för att det var maxantalet i lokalen enligt brandsäkerhetsföreskrifterna och det var något som dem inte upplevt på flera år, så vi är med andra ord en lite mer festig klass.

Nej, nu ska jag snart åka ut till föräldrarna och vara hundvakt och få gosa med min trollunge igen!

Love/ Bodacious L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0