Förrådet rensat, trollungen åkt till mormor och morfar

Idag efter skolan kom mina föräldrar hit och hjälpte mig att rensa ur förrådet på allt skräp, så skönt att få det gjort, gick snabbt, var ju inte direkt mycket men nog för att ta upp yta som jag behöver till mina flyttkartonger just nu. Men nu är skräpet skickat på skroten och jag kan börja packa ner allt eftersom i förrådet, tänkte börja med det imorgon efter redovisningen.

När vi hade rensat klart förrådet så åt vi middag ihop, jag hade så mycket rester kvar från gårdagens kycklingwok att vi alla kunde bli mätta och belåtna. Efter det så packade vi ihop trollungens prylar och så fick han åka med mormor och morfar hem, han var så glad och nöjd, knappt att han hade tid att säga hejdå till sin mamma, men fick flera pussar och kramar till slut =) Nu är det så tomt och tyst här hemma, kan fortfarande inte vänja mig vid att vara utan mitt troll, men är ändå skönt att få lite egen tid och inte vara sjuk för en gångs skull.

Imorgon har vi redovisning i den här veckans uppgift. Sedan efter redovisningen så är det novispub på kvällen, ska bli jättekul. Min basgrupp har bestämt att vi ska mötas på en annan pub innan och sitta och prata lite innan vi ska vidare till kårpuben på skolan, jag ser verkligen fram emot det, jag har en väldigt härlig basgrupp som jag är oerhört tacksam för att vara del av, vi jobbar så bra ihop och vi presterar väldigt bra.

Nej, nu ska jag ta det lugnt innan det är dags att sova. Upp tidigt även om jag nog kan sova lite längre än normalt då jag inte måste gå och lämna på dagis.

Love/ Bodacious L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0