Förbannade SL, förbannade vinter!

Morr, stod ute och frös tårna av mig i över en timme i väntan på ersättningsbuss för t-banan, ingen buss kom och det var mer än två dragspelsbussars maxantal till passagerare vid hållplatsen, jag gav upp och gick hem. Missar ännu en föreläsning denna vecka, suck! Men sitter nu hemma och pluggar på om nervceller, celler och så med hjälp av kurslitteraturen och dem instuderingsfrågor som lärarna lagt upp på skolans nätverk. Tänker ta och avsluta dem instuderingsfrågorna och sedan blir det fortsatt flyttpackning och fixande på eftermiddagen tänkte jag.

Känns iaf skönt att lyckas vara lite produktiv, hoppas innerligt att t-banan fungerar imorgon! Så less på allt det här strulet, vill ha vår!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Love/ Bodacious L

Ps. Igår skrev jag under kontraktet för nya lägenheten, känns kanon, om 1,5 vecka så flyttar vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0