Förlåt min frånvaro

Har verkligen varit helt galet mycket senaste tiden, tingsrätten, tre tentor (en muntlig och två skriftliga), påsken, trollungen har varit sjuk och jag har ganska nyligen träffat någon också.. M, en go härlig värmlänning, får se vad det blir av den saken.. :-P

Men kontentan av saker och ting är att jag klarat alla tre tentor, Whehooo =) Så underbart skönt, som belöning ska bror tatuera mig någon gång framöver och sen när terminen är helt klar och jag är godkänd i allt ska jag skaffa mig en iPhone, som jag längtar!! Så är ju motiverad som tusan för att klara resten av terminen =)

Igår var jag och kära mor på operan och såg Figaros bröllop, senast vi var på operan var för fem år sen, då såg vi barberaren i sevilla. Var kul och häftigt men 3 timmar och 20 minuter, det är till att få träsmak i baken kan jag lova...

Nu ska jag ta och plugga hälsopsykologi innan jag ska hämta trollungen hos hans dagmamma, sitter just nu på balkongen och njuter av solen, har druckit en kopp kaffe och pratat lite telefon med härliga M och med supergoa gumman Å, är så lycklig för alla mina underbara vänner och M som bara är så skön och mysig, trollungen tycker om honom också så det är skönt (plus ganska så mycket ett måste annars går det ju inte).

Helgen hoppas jag blir mysig med M, solsken, lite roliga filmer och sen ett besök hos E för att spana in hennes fina bostadsrätt och umgås samt att sen hänger hon på hit och spanar in vår lya.

Love/ Bodacious L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0